“آنک آن یتیم نظر کرده”

رمان زندگی پیامبر اکرم (ص)
ماجراهایی از زندگانی پیامبر (ص) که کمتر شنیده‌اید

« آنک آن یتیم نظر کرده» داستان زندگی پیامبر اکرم (ص)، به قلم محمدرضا سرشار، راوی قصه‌های ظهر جمعه و چهره ماندگار ادبیات داستانی ماست.
آنک آن یتیم نظر کرده
پیش از انتشار به صورت کتاب، در قالب یک برنامه روایت نمایشی رادیویی با عنوان «از سرزمین نور»، صبه‌های جمعه ، از ساعت 8 تا 8:30 از شبکه سراسری صدای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد و طی بالغ بر 70 برنامه، توانست نظرات بسیاری از مخاطبان، و در رأس آنها مقام معظم رهبری را به خود جلب کند.
این اثر، پس از چاپ به صورت کتاب در دو قالب ویژه نوجوانان و بزرگسالان موفق به دریافت جوایز متعددی از سوی جشنواره‌های کشوری شد.
بعدها با ترجمه به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو، ترکی استانبولی- به همت حوزه هنری- و چاپ مجلد اول ترجمه عربی آن در لبنان از سوی انتشارات دارالتراث العربی و رونمایی از این ترجمه در کویت و ورود به بازارهای کتاب عربی همچون عراق، مورد استقبال مخاطبان عرب زبان نیز واقع شد. همچنین چاپ ترکی استانبولی این اثر به تازگی توسط حسن علیمی بکتاش ترجمه و منتشر شده است.

دپارتمان چاپ کتاب
نویسندگان و فرهیختگان گرامی سوالات خود در مورد نحوه ی اخذ مجوز چاپ کتاب، صفحه ارایی، طراحی جلد، استخراج کتاب از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه ها و مراحل چاپ کتاب، نحوه ی عقد قرارداد برای چاپ کتاب، نگارش پایان نامه و اکسپت مقالات ای اس ای (ISI) و ای اس سی و چاپ کتاب در تمام زمینه های مورد نظر با ما تماس بگیرید

پل های ارتباطی بین ما و شما
شماره تماس: 09374804331
پست الکترونیک: khavanin.1360@yahoo.com
آدرس دفتر انتشارات: تهران – خیابان کارگر شمالی- بعد از خیابان ادوارد برون – پلاک ۱۴۰۷

نوشته‌های مرتبط:

تبدیل پایان نامه به کتاب

ادرس جدید سایت دپارتمان چاپ کتاب http://www.chapketab.ir/   بسیاری از...

این کیمیای هستی

#معرفی_کتاب #این_کیمیای_هستی #شفیعی_کدکنی «این کیمیای هستی» تازه‌ترین اثر استاد شفیعی‌...

طراحی جلد

طراحی جلد دپارتمان چاپ کتاب در کمترین زمان ممکن بهترین...