تلویزیون بهترین جا برای معرفی کتاب است

دپارتمان چاپ کتاب (انتشارات سخنوران ) به شماره ثبت ۹۱۸۹ و چاپ بالغ بر هزاران عنوان کتاب تجربیات ارزشمند خود را در این زمینه در اختیار عزیزانی که می خواهند آثار خود را در سریعترین زمان با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به چاپ برسانند
خدمات دپارتمان چاپ کتاب
اخذ مجوز چاپ کتاب
صفحه ارایی کتاب
طراحی جلد کتاب
ویراستاری کتاب
ترجمه
اکسپت مقالات
استخراج کتاب از پایان نامه
مشاوره در زمینه ی چاپ و تالیف کتاب

نویسندگان و فرهیختگان گرامی سوالات خود در مورد نحوه ی اخذ مجوز چاپ کتاب، صفحه ارایی، طراحی جلد، استخراج کتاب از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب، هزینه ها و مراحل چاپ کتاب، نحوه ی عقد قرارداد برای چاپ کتاب، نگارش پایان نامه و اکسپت مقالات ای اس ای (ISI) و ای اس سی و چاپ  کتاب در تمام زمینه های مورد نظر با ما تماس بگیرید

پل های ارتباطی بین ما و شما

شماره تماس: ۰۹۳۵۴۷۵۲۳۳۳

پست الکترونیک

hoseinvash@yahoo.com

hoseinvash@gmail.com

آدرس دفتر انتشارات: تهران – خیابان کارگر شمالی- بعد از خیابان ادوارد برون – پلاک ۱۴۰۷

(لطفا قبل از حضور در انتشارات با ما هماهنگ کنید – ۰۹۱۸۳۷۷۵۳۳۴ حسین وش)

 

«حمید باباوند» داستاننویس، روزنامهنگار و منتقد ادبیات داستانی بهترین راه برای معرفی کتاب را استفاده از ظرفیت صدا و سیما دانست و گفت: تیراژ کتاب در حال حاضر حدود ۲ هزار نسخه است که نهایتا در 200 نقطه این کتاب عرضه خواهد شد اما وقتی در صدا و سیما قرار میگیرد، بازدید کننده میلیونی خواهد داشت و با توجه به شمار مخاطبان خیلی راحتتر معرفی میشود. در کتاب با مخاطب ۲ هزار نفری روبرو هستیم که در بازه زمانی هم پخش میشود اما در صدا و سیما اینگونه نیست.

 این نویسنده با اشاره به اینکه اگر یک برنامه تلویزیونی مخاطب 14 درصدی هم داشته باشد حدودا 10 میلیون نفر را جذب کرده است، تصریح کرد: در برنامههای تلویزیونی با توجه به مخاطبسنجی و محورهای برنامه باید کتاب مناسب را انتخاب و به مردم معرفی کرد. اگر کتاب درست انتخاب شود و کتاب مناسبی باشد که مردم راحت بتوانند آن را پیدا کنند و در توزیع و پخش محدود نباشد، تیراژ و فروش بسیار رشد پیدا خواهد کرد.

 وی ادامه داد: باباوند بیان کرد: در این میان به عنوان مثال برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» که از شبکه آموزش سیما پخش میشود، در بخش معرفی کتاب توانسته نقش پررنگی را ایفا کند. در برنامههای این چنینی باید با محوریت خانواده و تربیت فرزند کتاب ها معرفی شوند. چون اگر کتابهای ارزشمندی مانند تاریخ فلسفه ویل دورانت معرفی شود نتیجه چندانی نخواهد داشت.

باباوند با بیان اینکه نباید در معرفی کتابها نگاه صرفا سلیقهای داشت، تصریح کرد: حتی معرفی کتابهای عامه پسند هم در تلویزیون بسیار اهمیت دارد، خواندن رمانهای عامهپسند به مراتب بهتر از تماشای فیلمهای سطح پایین و شوهای ماهوارهای است که در خانهها جای خوش کردهاند.

منبع: ایبنا

نوشته‌های مرتبط:

اطلاعات مربوط به شناسنامه کتاب- چاپ گتاب با هزینه زیر یک میلیون تومان 09183775334 وش

باسمه تعالی اطلاعات مربوط به شناسنامه کتاب شناسنامه کتاب یا...

گرامیداشت نوش آفرین انصاری در عصر کتاب

گرامیداشت نوش آفرین انصاری در عصر کتاب  مراسم گرامیداشت نوش...